sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Bine ai venit 2014!

Pentru ca nu stiu daca anii incep sau se sfarsesc cu Revelionul m-am gandit ca ar fi fain sa petrec acest sfarsito-inceput la cabana Negoiu.
     In data de 31 Decembrie am facut o tura pe Varful Negoiu ( 2535m, al doilea din Romania) impreuna cu Laurentiu Babar (Leo) si Ioan Chiriac (Jean sau Kiry). Daca pe Leo il stiam de cativa ani si mai fusesem cu el prin ture cu Jean a fost prima tura. Dar asta nu inseamna decat ca ne-am simtit foarte bine si am avut ce povesti, am descoperit prieteni comuni si la final mi-am dat seama ca de fapt noi ne stiam de mult doar ca nu ne intalnisem pana atunci.
Muchia si Varful Serbota
      Dupa ce am ajuns pe varf evident a inceput sesiunea foto, fiecare a primit premiul pentru ascensiune (cate o portocala ) am baut ceaiul din dotare si ca la orice tura am inceput intoarcerea.
Kiry pregateste aparatul foto pentru poza de grup
     Dupa tura pe Negoiu a urmat petrecerea, masa si dansul la Cabana Negoiu. Intoarcerea pe la Cascada Serbota, traditionala ciorba de burta si a inceput anul 2014...

Cu un telefon de la Bogdan Bertea (Pufi) : Salut! La Multi Ani! Hai la o tura cu bicicletele prin Postavarul pe Drumul Vechi si pe Valea cu Apa !!!
     Zis si facut : Sambata 4 Ianuarie la ora 8.00 ne-am intalnit in fata la Maternitate si dai pedale in sus. Traseul a fost unul usurel pentru Pufi si unul mediu/dificil pentru un neofit ca mine : Schei - Drumul Vechi - Poiana Brasov  - fosta Trambulina - Cariera - Valea cu Apa - Poiana Stechil - Tampa - Iepure - Piata Sfatului .

Datorita telefonului lui Pufi mi-am atins o tinta a anului 2013 (cu 4 zile intarziere): sa reusesc sa urc pe bicicleta pe Drumul Vechi !!! Danke Pufi !!! Coborarea a fost bonus.
        Desi nu e zapada de ski iar vremea se anunta in continuare calda iata ca si anul 2014 incepe sub semne foarte bune !!!