marți, 7 februarie 2017

PSD ciuma roşie

Salut,

     Primii 18 ani din viaţă i-am trăit în finalul perioadei comuniste din România. Mi-a fost de ajuns însă ca să nu-i sufăr tot restul vieţii mele pe comunişti. Nu o să uit niciodată că era "dictatura clasei muncitoare".  "Chiaburii" (oameni care prin munca lor agonisiseră ceva animale şi pământ) şi cei care aveau altă opinie, religie sau preferinţe muzicale înfundau inchisorile, fără nicio judecată. Îi săltau la miezul nopţii şi duşi erau. Ciudată asemănare cu ora la care s-a dat celebra OUG nr.13. Până şi oligofrenul ăla de ceauşescu şi-a dat seama că nu sună bine fraza cu dictatura, indiferent a cui ar fi fost şi a schimbat la al nu ştiu câtelea congres cu "Societatea multilateral dezvoltată" care era exact aceeaşi Marie cu altă pălărie.

Pentru cei care nu au de unde să ştie, sau nu îşi mai aduc aminte:
  • Eram "scoşi" la munca patriotică. Munca patriotică era cu forţa adică. Nu veneai erai pus absent la şcoală sau la muncă. A trebuit să mă reeduc ca să pot participa cu entuziasm la acţiuni de tipul Let's Do It Romania. 
  • Demonstraţiile de 1Mai, 23 August şi de ziua lui nea nicu' erau organizate din timp. Într-un an am facut repetiţii o săptămână pentru că venea "tovaraşu'" şi trebuia să iasă bine.
  • Eram pionier prin clasa a 6-a (am fost şi UTC-ist dar spre fericirea mea aici s-a încheiat cariera mea politică sub comunism) şi am stat în strada o zi intreagă să-l aşteptăm pe nea nicu cu omologul lui chinez. Fără apă, fără mâncare doar cu câte o floare. Ca să simtă nea nicu' căldura poporului!
  • practica agricolă
  • Sticle şi borcane în fiecare trimestru sau 25 de lei 
    Ce vreau să spun e că nimic nu era spontan. Totul era organizat, verificat şi fals. Lipsit de orice urmă de autenticitate.

    Apoi am trăit din plin beneficiile veşnicei tranziţii din România. PCR s-a emanat în FSN şi apoi în PSD. Nu uit cât traiesc minciuna: "Noi doar asiguram tranziţia. Nu vom candida. Nu ne transformăm în partid politic".  PSD-ul s-a înfiinţat în urma unei minciuni.
      Iar ilici a zis clar ca el e comunist. Ca nea nicu a întinat nobilele idealuri ale comunismului. Iar ilici a fost primul preşedinte al PSD(şi acuma mai e ceva pe acolo) şi locomotivă electorală la diferite alegeri. Chiar preşedintele României de 2,5 ori din păcate.
   
     Şi apoi contrademonstraţiile. Şi mai ales lozinicile:
  • Noi muncim nu gândim!
  • Moarte intelectualilor!

    Partidul asta avea susţinători care îmi doreau moartea şi care nu considerau că se poate munci şi cu capul. 


    Corneliu Coposu  a fost huiduit pe 1 Decembrie 1990 la Alba Iulia iar ilici şi petrică (ăla cu "nu vrem bani, nu vrem valută, vrem petrică să ne tufe!") se hlizeau ca proştii. Pentru cine nu ştie cine a fost Corneliu Coposu să facă bine să caute pe net!

     Într-o carte de memorii Seniorul aminteşte de un dialog cu ilici "Sunteţi un om foarte periculos. Nu vreţi nimic pentru D-voastră!" Citatul este aproximativ. Corneliu Coposu nu era un om ce putea fi cumparat! Şi mai juca şi bridge! Nici protestatarii nu vor nimic pentru ei. 



   PCR/PSD nu poate concepe că există oameni care ies la proteste liberi, fără să fie aduşi şi plătiţi. Bine de fapt ei nu concep că există oameni liberi. Care gândesc cu mintea lor şi care au conştiinţa propriei valori. Şi mai ales cărora nu le este frică. Nu le este frică să vorbească, să spună ceea ce simt, ceea ce văd, să îşi ceară şi să îşi apere drepturile. Oameni care înţeleg că pensia sau salariul nu li se dă! Pensia(salariul) e un drept câştigat prin munca de o viaţă(sau de o lună). Şi prin contribuţia la fondul de pensii.


  Propaganda actuală de la "onania TV" (licenţă Tetelujurnal) seamănă izbitor cu cea de acum 27 de ani.  Tot cu agenturili, tot cu străinii care vor să fure ţara, cu raza de 7 wati (Doamne cât de prost era ăla!), tot cu oameni slabi şi manipulaţi, organizaţi  de forţe oculte (Facebook şi Samsung care ne-a dat telefoane cu lanterne ;)  ) şi multe altele pe care nu le ştiu. 

  Am încercat în rândurile de mai sus să susţin de ce pentru mine PSD este un partid comunist. Nici măcar deghizat. 

 P.S.D.= P.C.R.

  Şi având în vedere că am scris deja că nu-i sufăr pe comunişti şi PSD-iştii au parte de aceleaşi sentimente.
  După părerea mea comunismul ar trebui să fie interzis la fel ca toate curentele extremiste.
  
   A nu se confunda cu partidele de stânga. Nu agreez şi nici nu aprob ideile politice din partea asta a eşicherului dar înţeleg că există şi că alţi oameni le susţin. Şi au tot dreptul să o facă. Dacă aş fi de stânga însă aş înfiinţa un partid nou. Orientarea de stânga nu este egală cu comunismul. 

În final câteva citate care mă urmăresc:
  • "Brazii se frâng, dar nu se îndoiesc"  Ion Gavrila Ogoranu
  • "The day we give in is the day we die" Goodbye to Gravity
  • „Dacă pentru a trăi trebuie să te târăști, ridică-te și mori.” Jim Morisson
  • "Uite pentru ce am făcut io ce am făcut, doamnă! Că sunt înaintea icoanei şi Dumnezeu aşa să mă ajute dacă mint… Mi-a omorât unchiu ăsta. Uite-l! Mi l-a-mpuşcat când a venit comuniştii. Văr primar cu tata, părinţii, fraţi. Nu puteau face comunismul de el, d-aia l-a împuşcat. Că el era comerciant: a avut moară, maşină de lână, manufactură, prăvălie… Avea unde munci lumea, toţi ţinea la el. N-avea copii, săracu, şi ajuta. Ajuta săracii, văduvele de la 1916, că i-a murit şi lui un frate, Nicu, în război. Doamnă, unu era Gheorghe Şuţa din Domneşti!Domn! Domn! Îi plăcea să înveţe lumea carte şi să fie vrednică, să muncească. Nu pot eu să vă spun ce om bun şi driept iera. Şi comuniştii l-au împuşcat. Uite, de asta am urât io comuniştii…" Elisabeta Rizea din Nucsoara, Arges.
  • Si nu "te faci frate cu dracul pana treci puntea!". Asta vizavi de partidele aliate cu PSD. Din păcate aici intră şi PNL-ul.

Şi versurile lui Cristi Paţurcă:

Mai bine haimana, decât trădător
Mai bine huligan, decât dictator
Mai bine golan, decât activist
Mai bine mort, decât comunist.




Razvan Spiridonescu

Brasov 2017

P.S. Deşi mă consider un om sănătos mi-am descoperit o alergie. Şi cred că o am demult dar acuma se manifestă din ce în ce mai acut: Sunt alergic la prostie, hoţie, minciună, nesimţire, ticăloşie şi altele care se încadrează prin zona. Şi nu o să mă tratez.